Кто, если не мы? Помощь детям Украины с инвалидностью


Яна Дубранова (Yana Dubranova), Yevheniia Bakiko, Юлия Щур, Юлия Кичмаренко - волонтери групи "Хто, як не ми? Допомога дітям України з інвалідністю" та Люди мого безмежного ВсеСвіту.
Група заснована 16 листопада 2010 року і опікується приблизно 500 особливими дітьми, та їх сім'ями з різних міст країни.
Це не благодійний фонд і не громадська організація.
Це група Жінок, які реагують миттєво на будь-яку людську біду. У них немає простих історій про допомогу.
Кожна сім'я, якими вони опікуються, намагається впоратися з важкими хворобами роками, іноді невиліковними.
Перерахувати за пунктами всі види допомоги людям, які надають ці неймовірні жінки, просто неможливо.
- Здійснюють збори кошт на реабілітації, лікування і операції.
- Допомагають ліками, мед. засобами, спецхарчуванням.
- Вітають з днем народження та іншими святами.
- Допомагають канцтоварами, продуктовими наборами, оплатою комунальних платежів.
- Надають одяг, взуття та все, чого потребує родина в складний період життя.
- І іноді навіть фінансово допомагають оплатити похорон, коли сім'я просто не в силах зробити це самостійно.
Перший час просто приєднавшись до групи, читаючи в стрічці пости адміністраторів, через кілька днів у мене з'явилося бажання залишити цю групу, або відписатися від нових публікацій.
Ні, не тому що мені не цікаво або немає веселих картинок з котиками. А тому що - важко. Психологічно дуже важко.
Важко читати про дітей, які змушені боротися за своє життя через біль та труднощі.
Важко читати про мам, які не знають як допомогти вижити своїм дітям та зберегти їхнє здоров'є.
Важко читати про страшні діагнози і хвороби, які забирають життя.
Важко читати про те, що багатьом мамам просто немає чим годувати та забезпечувати своїх дітей.
Я подумала ось про що. Я усього лиш їх читаю і дивлюся фото. Я не пишу сама ці тексти кожен день.
Я не спілкуюся безпосередньо з дітьми та їх мамами.
Я не займаюся титанічною працею щодня, допомагаючи їм фізично і психологічно. Я всього лише читаю це і реагую всередині себе.

А тепер - я особисто знаю дітей та їх мам, яким допомогла ця група. Прийшла на допомогу саме тоді, коли здавалося, що сподіватися більше немає на кого і допомоги чекати немає звідки.
Завдяки таким Людям, дива існують, навіть тоді, коли у нас немає більше сил в них вірити.
Я особисто знаю Людей, які на моє прохання звернули увагу на цю групу і почали допомагати кожен в міру своїх можливостей.
І знаю, що ці Люди, допомагаючи іншим, змогли впоратися зі своїм особистим болем, та горем. Знаю, що приходячи на допомогу іншим, Вони знову відчули себе живими і людяними.
І саме сьогодні, Яна Дубранова (Yana Dubranova) я кажу Вам безмежне "Дякую!" за цю неймовірну групу.
Дякую за все, що Ви робите кожного дня багато років поспіль для особливих дітей.
Та дякую за ВсеСвіт Моєї душі, який тепер знає та відчуває, що саме для нього важливо.

Реквізити для допомоги:
Приват банк 5168 7422 0630 0422
Одержувач: Дубранова Яна


На сторінках групи є безліч прохань і криків про допомогу.
Насправді, допомогти може кожен з нас!
Лайк, репост публікацій, фінансова або адресна допомога. Та будь-яка підтримка в міру своїх сил і спроможностей.
Прозорість надходження коштів на рахунок групи, Ви в будь-який момент можете запитати у адміністратора. Або ознайомитися зі звітністю у публікаціях сторінки.
Дякую всім, хто на моє прохання відгукнеться щирістю!
І для тих, хто вважає, що допомагати іншим - нерозумно або не потрібно. А якщо і допомагати, то тільки тоді, коли у тебе купа грошей, немає власних дітей і маса вільного часу.
Рекомендую Вам поспостерігати за цією групою...
Впевнена, переоцінка життєвих цінностей - Вам гарантована.
Кто, если не мы? Помощь детям Украины с инвалидностью, Ви допомагаєте дуже багатьом найціннішим, що у Вас є - Собою, своїм часом і своїми величезними серцями.
Напевно, саме про таких Людей, як Ви говорять "поціловані Богом..."
Низький Вам уклін!

#ЛюдиВсеСвіту                                                                                                             Опубліковано 25.03.2020

Коментарі

Топ публікацій

Блог Волонтера. Тема: Чи потрібно навчати дітей допомагати іншим?

Алла Медведева. Автор-виконавець пісень, стиліст-іміджмейкер